اغلب سازندگان شیرآلات ساختمانی که محصولات را با مرغوبیت زیادی می سازند تا ۵ سال کالا را ضمانت می کنن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

اغلب سازندگان شیرآلات ساختمانی که محصولات را با مرغوبیت زیادی می سازند تا ۵ سال کالا را ضمانت می کنند. بهعلاوه، حتی اگر شک و شبههای در اصالت شیرآلات بهداشتی که خریداری کردهاید به وجود بیاید میتوانید از امکان بازگشت یا همان مرجوعی کالا در این سایتها استفاده کنید. برای آگاهی از قیمت شیرآلات ساختمانی میتوانید پیشنهادهای نتبرگ را دنبال کنید و با تخفیف بینظیر و قیمت استثنایی این محصولات را خریداری کنید. شیرآلات ساختمانی مدل ها، طرح ها و رنگ ها و از همه مهم تر کیفیت های بسیار متفاوتی داشته به همین علت در هنگام خرید شیر بااید نهایت توجه و دقت را داشته باشید تا جنس مرغوب و با کیفیت خریداری کنید و خریدتان متناسب با کاربرد و کارایی شیر برای شما باشد . بنابراین با توجه به موارد ذکر شده انتخاب شیرآلات مناسب هم از نظر کیفی و هم از نظر دکوراسیون داخلی بسیار مهم می باشد.

شیر های ظرفشویی: شیرآلات آشپزخانه Kitchen Valves معمولا کاربرد بسیار زیادی در هر خانه و حتی در محیط های کاری دارد. دوش های حمام ارائه شده در بازار شیرآلات شکل های مختلفی دارند مانند دوش تلفنی و یا دوش چراغدار که با توجه به سلیقه و کاربری های قابل انتخاب می باشد. می توانید با توجه به سلیقه خود و نوع دکوراسیونی که آشپزخانه شما دارد، یکی از این مدل ها را انتخاب کنید. یکی از روشهایی که میتواند تضمینکننده کیفیت خرید شیرآلات بهداشتی موردنظر شما باشد خرید آنلاین از فروشگاههای اینترنتی معتبر است. فروشگاههای اینترنتی معتبر برای حفظ و توسعه بازار خود با صاحبان کالای با کیفیت و برندهای مطرح قرارداد میبندند و در مورد اصل بودن محصولی که عرضه میکنند دقت و حساسیت زیادی دارند. فقط کافی است که مقدار کمی جوش شیرین را با خمیر دندان و آب ترکیب کنید و سپس با استفاده از این محلول شیرآلات سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه خود را تمیز و لکه بری کنید. شیرآلات کی دبلیو سی از قیمت های بالایی برخوردار هستند که این قیمت ها نسبت به کیفیت شیر ، کمی نامناسب می باشد.

مجموعه شیرآلات بهداشتی آریان فراز با داشتن پرسنل متخصص در زمینه تعمیرات ساختمان ، تاسیسات ساختمانی و بازسازی ساختمان و همچنین ابزار و تجهیزات لازم و کافی می کوشد بهترین و با کیفیت ترین پروژه های ساختمانی را برای شما بوجود آورد. اگر با تابش نور به سطح این تجهیزات متوجه موج روی بدنهی آن ها شدید این امر نشان دهندهی پرداخت نامطلوب شیر است. سطح این شیرآلات مات بوده و نسبت به روکش مسی براق و صیقلی نیست. تشخیص اصل یا تقلبی بودن این محصولات از افراد غیرمتخصص ساخته نیست و اکیداً توصیه میکنیم در خرید شیرآلات با افراد متخصص مشورت کنید. مهمترین مزیت این شیرها نسبت به شیرهای ایستاده این است که دیگر خبری از کثیفی سینک در قسمت پشت شیر نیست و همیشه می توان براحتی سینک دستشویی را تمیز کرد. نکتهی دیگری که باید آن را بدانید این است که امروزه دیگر به ندرت کسی از شیرآلات بهداشتی قدیمی (شیرآلات دوگانه که برای آب گرم و سرد پیچی جداگانه دارد) استفاده میکند. همچنین در بخش خرید شیرآلات ساختمانی مرغوب ، بسیار مهم است که بدانید ، آبکاری شیر آلات پس از ساخت می باشد که تاثیر بسیار زیادی در طو عمر شیر دارد .

جنس بدنه از از ABS بوده که مانع از خوردگی محصول و طول عمر آن می شود. با کیفیت ترین و بهترین شیرآلات ساختمانی آنهایی می باشند که از آلیاژ برنج ساخته شده اند و به خوبی آبکاری شده اند لازم به ذکر است که هر چقدر کیفیت آبکاری بالا تر باشد طول عمر استفاده از شیر هم بیشتر می شود. وی در ادامه به عوامل موثر در درخشندگی و ماندگاری رنگ شیرآلات میپردازد و میافزاید: عامل اولیه در کیفیت رنگ شیرآلات فرآیند آبکاری است. ما پروژههایی در مناطق شمالی کشور داریم که با رعایت اصول نگهداری بعد از ۱۵ سال هنوز هم درخشندگی خود را حفظ کرده اند. شیرآلات قهرمان را می توان جزو قدیمی ترین کارخانه تولید شیرالات در ایران نام برد که برند خود را به مدت طولانی در صدر پرفروش ترین و شناخته شده ترین شرکت تولید شیرآلات ساختمانی معرفی کرده است. شرکت شودر در سال 1370 هجری شمسی (1991 میلادی) فعالیت خود را در زمینه تولید شیرآلات با هدفی از خلق شیرآلات باکیفیت و زیبا آغاز کرد. دلیل دوبار ذوب شدن شمش آلیاژ برنج ، خروج هوای درون شمش ها است تا بعد از تولید از ایجاد لعاب متخلل و زنگ زدگی درون لوله جلوگیری شود.رنگ لعاب در شیرآلات روشویی به صورت کوره ای می باشد. 





:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 98
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
ن : اخبار رسمی
ت : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');