عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

به همین خاطر می باشد که حدود ۷۵ درصد از انواع پمپ کارواش اینترپمپ تولید شده توسط این شرکت به خارج از کشور ایتالیا ارسال می شود. کمپرسور فینی ایتالیا دارای مدل های پیستونی ( کارواش صنعتی ) و اسکرو می باشد . این محصول دارای یک بدنه فلزی است که به همراه بویین تشکیل شده است که این بخش از دستگاه دارای خاصیت مغناطیسی بالا است. وجود سیستم قطع و وصل شدن جریان آب در این دستگاه باعث میشود تا کشاورزان بتوانند به کمک فرمان برق به راحتی بر روی آبیاری گیاهان و محصولات خود کنترل داشته باشند. در سیستم شیر برقی آبیاری هانتر، قابلیت نصب بر روی لوازم مه پاش وجود دارد که باعث کنترل دما و رطوبت خواهد شد. شیر برقی آبیاری هانتر به دلیل داشتن مکانیزم منحصر به فرد قادر است تا جریان عبور آب را به شکل مناسب کنترل نماید. به همین دلیل است که به آن ها شیر برقی آب اطلاق می گردد. شیر برقی هانتر به دلیل جنس آن برای سایر مایعاتی که خاصیت خورندگی دارند نیز استفاده می گردد. 

وجود یک شیر برقی آبیاری هانتر به افراد این امکان را میدهد که بتوانند با اطمینان خاطر از سیستم قطع و وصل کردن آب، به راحتی از ابزار فوق استفاده کنند. خرید شیر برقی آبیاری هانتر اگر توسط یک فروشگاه معتبر انجام شود باعث میشود تا افراد بتوانند با تضمین کیفیت محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. اگر آبیاری محیطهای مختلف زمین کشاورزی برای شما دشوار است و بخواهید سرعت آبیاری را بهبود ببخشید بهتر است به دنبال خرید شیر برقی آبیاری هانتر از یک فروشگاه معتبر باشید. شیر برقی آب هانتر را می توان به دستگاه کنترلر شیر برقی هانتر وصل کرد و از کنترلر هانتر به آن دستور داد. این دستگاه ها دارای نازل های زاویه دار هستند و به خاطر فشار بالا در عملیات نظافتی خانگی، تجاری و صنعتی به کار برده می شوند. دقت کنید که سایز شیر برقی هانتر بر اساس قطر لولهای که قرار است در میان آن کار گذاشته شود تعییت میگردد. سایز شیر برقی میبایست با قطر لوله یکسان و یا یک سایز کوچکتر از آن انتخاب شود. از دیگر مکان های مورد استفاده این دستگاه ها میتوان به سالن های ورزشی، مکان های عمومی.

آب توسط دستگاه فشرده شده و از طریق شیلنگ به صورت مخصوص پمپاژ میشود. برای برنامه دهی و تنظیم شیر برقی هانتر از کنترلر شیر برقی هانتر 2 ایستگاهه ، کنترلر شیر برقی هانتر 4 ایستگاهه، کنترلر شیر برقی هانتر 8 ایستگاهه و در صورت نیاز به ایستگاه های بیشتر از کیت های اضافه کنترلر شیر برقی استفاده می گردد. • همینطور آبیاری گلهای گلدان ها و گیاهان آپارتمانی به صورت برنامه ریزی شده و اتوماتیک. فروش تایمر آبیاری قطره ای در تهران با کیفیت استاندارد و ضمانت اصل بودن کالا به صورت عمده و خرده به همکاران و مشتریان با تخفیف ویژه به فروش می رسد. نازل مه پاش پلاستیکی در اصل مه ساز و پودر کننده آب نبوده و در اصل نوعی نازل آبپاش است که یک مقدار ذرات آب را ریز تر می کند. راه اندازی و اجرای دستگاه مه پاش و رطوبت ساز نازلی در انواع محیط ها نیازمند طراحی و نقشه سازی اصولی دارد. برای راه اندازی کارواش اتومات تونلی نیاز به فضای بیشتری خواهید داشت اما سرعت نظافت خودرو و تعداد آن بیشتر خواهد بود.

https://abniro.com/piston-pumps/

 

استفاده از آب گرم در مقایسه با آب سرد برای نظافت آلاینده های روغنی و الکترواستاتیک بسیار کارآمدتر خواهد بود. یک عامل مهم این محصولات را از عملکرد برتر جدا میکند. این مجموعه امکان تولید رطوبت با دبی ۱۲۰ لیتر در ثانیه را فراهم میکند که برای محیطی ۳۵۰ مترمکعبی امکان تولید رطوبت ۹۰ درصد را فراهم می کند . کنترلر شیر برقی به صورت 2 ایستگاهه، 4 ایستگاهه و 8 ایستگاهه موجود است و قابلیت دریافت برنامه آبیاری و محلول دهی و کوددهی را دارد. با اتصال شیربرقی به یک دستگاه کنترلر میتوانید هر برنامه ای را که برای آبیاری مد نظر دارید اجرا کنید. با خرید شیر برقی آبیاری مناسب خود میتوانید در هر زمان که به این دستگاه نیاز داشتید، به راحتی و بدون سرویسهای دورهای از آن استفاده کنید. یکی از وسایلی که برای هوشمند سازی سیستم های آبیاری مورد استفاده قرار میگیرد، شیربرقی است. همچنین، سیستم رطوبت دهی پرفشار در مه پاش رستوران ، مه پاش خانگی و … آب نیرو مرجع تخصصی تجهیزات صنعتی و کشاورزی یکی از تامین کنندگان انواع محصولات صنعتی از جمله پمپ و بوستر پمپهای آبرسانی، تایمر آبیاری اوربیت ، تجهیزات کارواش صنعتی و قطعات یدکی پمپهای کارواش، کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده، سیستمهای فیلتراسیون، سیستمهای آبیاری تحت فشار، تجهیزات مه پاش خانگی و غیره است.





:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
ن : اخبار رسمی
ت : دو شنبه 9 اسفند 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');