20 عامل موثر برای افزایش تعداد اسپم ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


20 عامل موثر برای افزایش امتیاز اسپم شما در این مقاله قصد داریم تا پایان این مقاله در مورد امتیاز اسپم شما و دلایل افزایش این امتیاز با شما همراه باشیم.


امتیاز اسپم چیست؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش بیاید که امتیاز اسپم چیست و افزایش آن چه خطراتی را در پی خواهد داشت.

امتیاز اسپم چیزی است که گوگل برای آن سایت در نظر می گیرد، جالب است که این عدد در مقیاس 1 تا 5 توسط گوگل قابل تشخیص است، سطح نمایش سایت Maz کمی اغراق آمیز و دور از واقعیت است، اما پیچ و خم را تشخیص داده و تغییر می دهد. همان ابزار برای .

میزان هرزنامه می تواند به معنای واقعی برای سایت هایی که از بهترین ها استفاده نمی کنند یا می خواهند به طرق مختلف از مخاطب هدف پیشی بگیرند، تغییر کند.

تشخیص وب سایت شما توسط موتورهای جستجو ارتباط مستقیمی با موضوع وب سایت شما دارد، به عنوان مثال در وب سایت و وب سایت های مبتنی بر محتوا، متفاوت هستند و محتوا متفاوت است.

بازدید کمتر و دسته بندی بیشتر برای جذب بازدیدکننده و محتوای خالی

درک بهتر موضوع یکی از عواملی است که به گوگل کمک می کند متوجه شود که شما قصد فریب گوگل و مخاطبانش را دارید. آنچه در وبلاگ است را بخوانید.

2: تعداد کمی لینک داخلی و برچسب زدایی در مقالات

در مقالات مختلف بر اهمیت ایجاد تگ ها و لینک های داخلی تاکید کرده ایم، تگ ها و تگ های بسیار کم یا زیاد باعث می شود گوگل به مرور زمان با کاهش صفحات داخلی و تمرکز بر جذب بیننده، نقاط ضعف داخلی سایت شما را تشخیص دهد. کلمات خود را از نتایج حذف کنید و امتیاز اسپم خود را افزایش دهید.

3: لینک های مختلف سایت کم است

تبلیغات خارجی یکی از عواملی است که بر رشد بازدیدها و ارتقای عبارات شما در نتایج جستجو تاثیر می گذارد، اما توجه داشته باشید که تنوع لینک هایی که وارد سایت شما می شود بسیار مهم است و اگر محدود به چند حوزه باشد و یکی را دریافت کنید. . هر چه تعداد لینک های بیشتری از آنها دریافت شود، امتیاز اسپم سایت بالاتر می رود.

4: عنوان مقاله و طول عنوان

همیشه سعی کنید تا حد امکان از عناوین مناسب و عناوین کوتاه برای مقالات و برچسب های خود استفاده کنید. یکی از عواملی که افراد را از خواندن مقالات در سایت شما منصرف می کند، عنوان مقاله طولانی است که باعث می شود سایت شما اسپم شود. یا به نام زرد شناخته شود.

5: تعداد لینک های خارجی خیلی کم یا زیاد است

همانطور که گفتیم لینک های خارجی در تبلیغ کلمات و افزایش بازدید موثر هستند، بدیهی است سایتی که تازه شروع به فعالیت می کند نباید لینک های خارجی ثبت شده زیادی داشته باشد. .

ایجاد لینک های خارجی و افزایش تعداد آن ها به فعالیت داخلی سایت و عمر دامنه بستگی دارد، پس یادتان باشد قبل از شروع ساخت لینک های خارجی و بهبود وضعیت سایت 1 الی 2 ماه صبر کنید و سپس تبلیغات خارجی را شروع کرده و شروع کنید. تعداد لینک های خارجی را تولید می کند. از لینک های خارجی زیاد خودداری کنید و به وب سایت خود فرصتی برای افزایش طول عمر خود بدهید. در مرحله بعد، از طبقه بندی سایت شما به عنوان یک سایت اسپم جلوگیری می کند.

6: طول URL های داخلی سایت

همیشه سعی کنید از URL های کوتاه برای دسته ها و صفحات داخلی استفاده کنید.

7: عدم وجود صفحه تماس و تماس با ما

همیشه دسترسی لازم برای تماس ایجاد کنید، حتی در صفحات 404، فیلد تماس یا مخاطب وب را در نظر بگیرید یا اگر انتقاد یا پیشنهادی دارند درخواست کنید که مخاطب برای شما ارسال شود. فیلدهای تماس وجود دارد. در دسترس و قابل مشاهده است. این امر تأثیر زیادی بر اعتماد و رضایت مخاطبان دارد و به گوگل این امکان را می دهد که وب سایت شما کاربردی و فعال باشد.

8: توضیحات متا بسیار طولانی و استفاده بیش از حد از کلمات با کاما

در توضیحات متا خود بسیار مراقب باشید. ما در مورد توضیحات متا در این صفحه توضیح داده ایم. توضیحات متا برای هر مقاله ای در جذب مخاطب بسیار موثر است و اگر متا توضیحات کوتاهی برای مقاله ارائه دهید باعث افزایش رتبه مقالات وب سایت می شود، از یک یا دو کلمه در آن استفاده کنید و آن را به صورت نوشتاری و تشریحی کامل کنید. از چند کلمه و کاما استفاده کنید.

9: تکرار بیشتر کلمات کلیدی پررنگ و مرتبط در محتوا

شاید جالب باشد بدانید که استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی یا کلمات غیر مرتبط با موضوع مقاله باعث می شود وب سایت شما اسپم و ضعیف به نظر برسد. از این کار اجتناب کنید و سعی کنید بیشتر مراقب محتوا و کلمات کلیدی خود باشید.

10: استفاده از فونت و متن نامناسب

قبلا گوگل در تجزیه متون فارسی کمی ضعیف بود و فقط کلمات را به شکل صحیح در نتایج جستجو نمایش می داد اما در آخرین آپدیت دیتابیس خود ترجمه صحیح را برای وب سایت های فارسی اضافه کرد و متن فارسی را محاسبه و تحلیل کرد. و بررسی می کند، سعی کنید از متنی که با مخاطب شما مرتبط است در محتوا استفاده کنید و از فونت های خوب در محتوا استفاده کنید. تشخیص و کپی متن ساده برای مرورگرهای گوگل کار سختی نیست و این منجر به افزایش اسپم در سایت می شود. توسط گوگل بررسی شده است. گرفته شده است

11: عدم تعادل بین لینک هایی که به سایت شما اشاره می کنند

پیوندهای خارجی بخشی از سئو و بازاریابی کلمات کلیدی هستند و دستورالعمل های مهمی وجود دارد که اگر آنها را دنبال کنید می توانند بیشترین سود را برای شما به ارمغان بیاورند. یکی از این استراتژی ها تبلیغات و ایجاد لینک برای صفحات در وب سایت و مقالات است. وجود لینک های خارجی، به غیر از انکر تکست مورد نظر شما، باعث افزایش مثبت رتبه صفحه کلمه ای می شود که به آن لینک می دهید، بنابراین در نظر بگیرید که لینک های خارجی بین صفحات موجود و صفحات و بخش های کامل تقسیم می شوند. مطالب بسیار مفیدی است و به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کند. این تعادل به صفحات شما اجازه می دهد تا به طور منظم قدرت مورد نیاز خود را دریافت کنند و از گسترش سایت های هرزنامه جلوگیری کند.

12: ایجاد لینک در وب سایت های چینی و کره ای

شاید این موضوع برای شما تازگی داشته باشد اما باید بدانید که وب سایت های چینی و کره ای به دلیل عدم وجود خزنده های گوگل مناسب و فاصله زبانی آنها با پلتفرم ایرانی می توانند باعث افزایش قابل توجه اسپم وب سایت شما شوند. به ویژه، آنها لینک های گزارش اسپم برای کاربران غیرفعال فارسی و هندی دارند. تا حد امکان از ایجاد لینک در این سایت ها خودداری کنید. لینک بیلدینگ از سایت هایی با امتیاز اسپم بالا بازخورد منفی به سایت شما نمی دهد، فقط توجه داشته باشید که سایتی که به آن لینک می دهید باید ورودی باشد، باید فعالیت و ترافیک خوبی داشته باشد. به طور کلی، وبلاگ ها و سرویس های وبلاگ نویسی دارای نرخ اسپم بالایی هستند، اما به یاد داشته باشید، یک وبلاگ مستقر باید دارای فعالیت و محتوای خوبی باشد. توجه به این نکته ضروری است که لینک ها در وب سایت های خاصی ایجاد می شوند. دانشگاه ها و دولت ها در هند و چین باعث افزایش قابل توجهی در هرزنامه ها شده اند و حتی نظرات شما را جریمه کرده اند.

13: عدم ارتباط بین وب سایت و شبکه های اجتماعی موجود در وب سایت

هر سایتی برای بیشتر دیده شدن و افزایش ترافیک و بهبود دهان به دهان نیاز به فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی دارد. اگر صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی دارید، حتما فعالیت آن را به صفحه خود لینک کنید.

14: استفاده بیش از حد از لینک های خارج از سایت در مطالب و مقالات

همانطور که در مطالب قبلی گفتیم ایجاد لینک به سایت های خارجی تاثیر بسیار خوبی در افزایش رتبه سایت شما خواهد داشت اما لطفا به یاد داشته باشید که تعداد این لینک ها باید کنترل شده و محدود به 1-2 عدد باشد.

15: سطح کیفیت لینک های خارجی در مقاله

برای لینک هایی که به سایر حوزه های مقالات می دهید حتما دامنه های با کیفیت و مرتبط را انتخاب کنید، این دامنه ها مربوط به ویکی پدیا، آمازون، گوگل، اپل، مایکروسافت هستند که همه مقالات خوب و پر مغز را دارند. لازم به ذکر است کلمه ای که به این دامنه ها اضافه می کنید این است که بدانید و قبل از افزودن کلمه در این سایت ها کلمه مورد نظر را بررسی کنید و اگر مطلبی در این مورد وجود دارد این کار را انجام دهید. کلمات و به عنوان هرزنامه دیده نمی شود

16: از آمار گوگل آنالیتیکس استفاده نکنید و خطاها را بررسی کنید

اگر قصد ایجاد یک وب سایت را دارید، فراموش نکنید که پس از طراحی گوگل آنالیتیکس را نصب کنید.

17: از اعداد در آدرس صفحه و مقاله استفاده نکنید

از تولید اعداد در URL های مختلف خودداری کنید، این باعث می شود امتیاز اسپم سایت شما به سرعت افزایش یابد.

18 نام دامنه خود را تا حد امکان کوتاه انتخاب کنید و از اعداد در آن استفاده نکنید

19: تکرار کلمات بد

از به کار بردن کلمات سمی مانند شورت، 18 کلمه، داروهای خاص، بازی با صحنه های پورن در عناوین و برچسب های دسته بندی ها خودداری کنید و از تکرار آنها در مقالات خودداری کنید.

20: از پروتکل امنیتی HTTPS استفاده نکنید

این پروتکل برای سایت هایی که با اطلاعات مخاطبان خود سروکار دارند بسیار ضروری است و عدم استفاده از آن باعث افزایش قابل توجه امتیاز اسپم می شود.

 مطالعه مقاله کامل:  https://blogten.ir/20-spam-score/ 





:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : اخبار رسمی
ت : جمعه 19 خرداد 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');